zaterdag 18 april 2015

Fotoshoot: Boerin zoekt Boer

Afgelopen vrijdag 17 april mocht ik één van mijn beste vriendinnetjes gebruiken als ‘fotomodel’ J. Voor mijn portfolio ben ik bezig om een mooie fotoreeks te maken met wat bijzondere fotoshoots, net zoals de ballerina in het vondelpark. Voor deze fotoshoot heb ik een petticoat mogen lenen van de webshop Meetje Pettiskirts. Daarnaast heb ik zelf de jarretels gekocht bij Hunkemöller en de  stay-up kousen bij H&M.

Aan het eind van mijn fotografie opleiding vindt er een fotowedstrijd plaats, daarom heb ik gekozen om deze shoot daaraan te besteden. Het thema is lust, vandaar de keuze voor deze kleding. Naast sexy wilde ik het elegant en comfortabel, met een leuk thema. Daar is “Boerin zoekt boer” uitgekomen.

De fotoshoot vond plaats bij het ouderlijk huis van Dorien. Ze is van oorsprong dus wel een beetje boers, sorry Dorien ;-). Maar nu woont ze gewoon in Amsterdam en zou ze absoluut niet meer terug willen naar het boerenland.

Ik kan nu nog niet kiezen welke foto ik ga insturen voor de fotowedstrijd, dus welke vinden jullie het mooiste en beste passen bij het thema lust???? Laat het weten in de reacties..

Ben je helemaal enthousiast geworden over de petticoat, je kan er één bestellen bij Meetje Pettiskirts tussen de €40 en €50. Meetje heeft er heel veel in verschillende kleuren en maten!


Locatie: Ouderlijk huis van Dorien ergens in Noord-Holland | Model: Dorien | kleding: Meetje-pettiskirts, Hunkemöller, H&M





 



 
                                          


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo lezer,

Wat leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat! Heb je een vraag? Stuur dan even een mailtje naar info@cocosmo.nl

Groetjes, Evelien