zondag 19 april 2015

Zwangerschapshoot Monique & Jordy, plus zoontje Sven

Gisteren (19 april '15) mocht ik Jordy & Monique met hun zoontje Sven fotograferen. Monique is hoogzwanger en hun zoontje is de vorige keer te vroeg geboren, waardoor als hun toekomstige kindje op dezelfde dag geboren zou worden dat vandaag zou zijn. Best spannend dus!

Wat een lief en leuk stel zijn deze mensen. Monique is mijn fysiotherapeut en ik heb haar ook mogen opmaken voor haar bruiloft met Jordy vorige zomer.

De foto's zijn gemaakt rondom het Japanse Bloesempark, te Amstelveen. Dit is een onderdeel van het Amsterdamse bos. Doordat de bomen prachtig stonden te bloeien waren wij helaas niet de enigen die bedacht hadden daar heen te gaan.. Gelukkig was ik wat eerder dan de rest, zodat ik een rondje kon lopen en bedenken hoe ik de foto's het beste kon maken zonder andere mensen er op te hebben. Ik raakte even een beetje in paniek, maar bedacht mij snel dat ik een lezing had bijgewoond van een professioneel fotograaf. Hij vertelde dat hij een echtpaar moest fotograferen op het strand met 25 graden. Dat lokt heel veel strandbezoekers uit! Dus is hij foto's van onder naar boven gaan maken. Gelukkig kon ik hiernaast ook wat gewone foto's maken zonder andere mensen op de foto :-).

De foto's zijn mooi geworden, ik kon gewoon niet kiezen uit de vele foto's!

De ouders van Jordy waren mee, zodat zij kleine Sven konden vermaken wanneer alleen Jordy & Monique op de foto gingen. Helaas sloten wij de fotoshoot echter minder leuk af, omdat Sven op zijn hoofd viel op een raster.. Ik hoop dat de buil op zijn hoofdje snel weg is!

Monique veel succes met de laatste loodjes! Ik hoop de kleine ook eens te mogen bewonderen!

Locatie: Japans Bloesempark Amstelveen | Modellen: Monique, Jordy, Sven 


 












   
 


 
 
 

 


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo lezer,

Wat leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat! Heb je een vraag? Stuur dan even een mailtje naar info@cocosmo.nl

Groetjes, Evelien