maandag 11 mei 2015

Familieshoot: Femke, Wietse & Mila

Gisteren (zondag 10 mei) mocht ik op moederdag een geweldige moeder & familie fotograferen. Femke is een achternicht van mijn vriend, zij is getrouwd met Wietse en hun dochtertje heet Mila (2jaar). Wat een fantastisch lief meisje is dat.. Gelukkig was ze goed voorbereid op de fotoshoot, want toen mama vroeg wat ze die dag gingen doen.. Zei ze heel schattig "foto's maken.."

Met haar mooie hartjes zonnebril was het gelijk een fotomodel. Mila houdt van hartjes, net als ik.. Misschien dat ik daarom gelijk verliefd werd op haar poses :-). Haar ouders Femke & Wietse zijn daarbij ook geweldige mensen, dat maakt de fotoshoot gewoon super gezellig!

Tijdens een wandeling rondom pannenkoekenboerderij de Meerzicht in het Amsterdamse bos hebben wij foto's gemaakt en als afsluiter wat gedronken & gegeten bij de pannenkoekenboerderij.

Ik kan heel slecht keuzes maken, daarom heb ik super veel foto's bewerkt en zat ik bij elke foto te grijnzen. Kinderen zijn gewoon heel fotogeniek :-). Hopelijk vinden jullie ze ook allemaal even mooi?

Laat een berichtje achter of like mijn bericht, dat vind ik leuk!

Wil je zelf ook eens een fotoshoot, stuur mij dan vrijblijvend een berichtje naar evelien.hogers@gmail.com voor meer informatie. Met daarin vermeld de mogelijke locatie van de fotoshoot, hoeveel mensen en eventueel specifieke ideeën. Dan stuur ik een berichtje terug met de mogelijkheden en voor welk tarief ik dat doe.







 



 





 

 




Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, ik hoop je nog eens terug te zien :-)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo lezer,

Wat leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat! Heb je een vraag? Stuur dan even een mailtje naar info@cocosmo.nl

Groetjes, Evelien