zaterdag 13 juni 2015

Paardenliefde: Eline & Poca

Vandaag was het eindelijk weer tijd voor een mooie fotoshoot! Mijn lieve collega Eske heeft prachtige dochters (en een zoon), waarvan Eline met paarden werkt en helemaal weg van paarden is. Morgen heeft Eline een dressuurwedstrijd, daarom moest zij vandaag haar paard Poca poetsen en mooi maken. Perfecte gelegenheid om dit te combineren met een fotoshoot!

Eline werkt op Manege Sandra in Haarlem, een kleine manege gelegen achter een volkstuincomplex. Super knus met slechts een klein aantal paarden en een buitenbak. Samen met haar moeder en mijn collega Eske maakten zij Poca mooi voor de wedstrijd van morgen. En dan kom ik en vraag Eline in de buitenbak te rijden in haar wedstrijdkleding.. Nu moeten ze met bloed, zweet en tranen de vies gemaakte wedstrijdkleding weer schoon en droog maken/krijgen voor morgenochtend. Tja, alles voor een goede foto.. Sorry ;-)!

Hier een prachtige selectie foto's van vandaag! Super bedankt voor jullie geduld en gezelligheid, hopelijk genieten jullie net zo van de foto's als ik..



Locatie: Manege Sandra in Haarlem / Model: Eline / Paard: Poca / Make-up & haar: door mij




p.s. Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat wat je van de foto's vindt :-)

 















 

 
 

1 opmerking:

  1. Wat staan Poca en Eline der mooi op! Ik rijd zelf ook vaak op Poca, en Eline geeft hartstikke goed les! Hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lezer,

Wat leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat! Heb je een vraag? Stuur dan even een mailtje naar info@cocosmo.nl

Groetjes, Evelien