zondag 28 juni 2015

Familie & NewBorn fotoshoot

Vandaag een gezellige drukke boel bij Yvette & Kostas met hun kinderen Dias (2,5jaar) en Aris (1 maand). Daar weer eens geconstateerd dat ouderschap veel respect verdiend, wow wat komt er veel bij kijken met twee kleine kids over de vloer! Je aandacht verdelen, veel geduld en rust zijn belangrijke ingrediƫnten om alles in het gareel te houden. En na veel proberen en fotograferen zijn er naar mijn mening weer prachtige foto's uit voort gekomen!

Yvette is mijn vriendin van de HBO-verpleegkunde studie, dus ik kom gelukkig al enkele jaren over de vloer. Waardoor Dias wel aan mij gewend is, maar ik ben 2 en ik zeg 'nee' betekend wel compromissen sluiten ;-). Een knuffel geven en wat aandacht helpt hierbij ook erg goed.

Dias was als baby eigenlijk altijd aan het slapen, Aris is daarentegen het tegenovergestelde en kwam niet/nauwelijks in slaap. Zodra hij werd neergelegd begon hij te huilen, dus het is mee deinen met de situatie en vooraf bedachte poses zijn met kinderen gewoon bijna niet te beginnen.. haha. Een goede leerweg als beginnend fotograaf :-).

Kijk snel verder voor een selectie foto's van vandaag. En ik zou het leuk vinden om te horen wat je er van vindt!


De pink van Yvette wordt flink afgezabbeld

















Je hoofd optillen is nog best wel moeilijk hoor!


 Als grote broer heb je ook aandacht nodig & samen spelen is fijn :-)




Wil je op de hoogte blijven van de laatste updates, ontwikkelingen en acties? Like dan mijn FBpagina via deze link.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo lezer,

Wat leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat! Heb je een vraag? Stuur dan even een mailtje naar info@cocosmo.nl

Groetjes, Evelien