woensdag 1 juli 2015

Let the music free - fotoshoot Amsterdamse Bos

Maandag 29 juni j.l. was een prachtige zonnige dag, perfecte dag om een mooie fotoshoot te gaan doen in het Amsterdamse bos. Ik ben bezig met een reportage mooie foto's voor mijn portfolio, waarbij instrumenten op bijzondere plekken de hoofdrol spelen. Om te laten zien dat muziek geen grenzen heeft.

Rosalinde is mijn model, zij speelt al vanaf klein meisje harp en zag dit als een mooie kans om zich zelf vast te leggen met haar liefde voor haar harp.

De locatie is het Amsterdamse Bos, wij wonen hier allebei niet zo ver vandaan. Ik kwam/kom hier met regelmaat met de hond(en) en vroeger als fanatiek hardloper. Het Amsterdamse Bos kent zoveel mooie en verschillende plekken, waardoor er al meerdere fotoshoots zijn gehouden.

Kijk alsjeblieft verder voor mijn selectie foto's. En ik vind het leuk om te horen wat je er van vindt :-). Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen, updates & aanbiedingen? Volg mij dan ook via mijn FBpagina.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo lezer,

Wat leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat! Heb je een vraag? Stuur dan even een mailtje naar info@cocosmo.nl

Groetjes, Evelien